Masaż - najlepszą terapią dla ciała i duszy .... Sprawdź sam ...


Rolletic to urządzenie masująco–rehabilitacyjne, które zbudowane jest z drewnianych wałków o charakterystycznej budowie. Ich specyfika i sekret działania polegają na tym, że poruszają się z określoną prędkością, dostosowaną do przepływu limfy w ludzkim organizmie. Osoba poddawana rollmasażowi wzmacnia swój układ limfatyczny i wspomaga samoregulację organizmu. Co ważne, może samodzielnie dostosowywać siłę masażu i jego intensywność do swoich możliwości oraz indywidualnych predyspozycji.

Rollmasaż powoduje, że odchudzanie jest przyjemne. Podczas zabiegu wydzielają się endorfiny, czyli hormony szczęścia, które wpływają na poziom zadowolenia. Rollmasaż łagodzi stres związany z odchudzaniem, poprawia jędrność skóry oraz jej elastyczność, a także likwiduje cellulit. Pomaga również wzmacniać mięśnie, usuwa napięcia, usprawnia krążenie krwi i aktywuje układ limfatyczny, co w konsekwencji podnosi odporność organizmu.

Korzyści rollmasażu:

wspomaga odchudzanie

redukuje cellulit

likwiduje obrzęki

łagodzi stres, zmęczenie

poprawia elastyczności tkanki podskórnej

poprawia odporność na infekcje

relaksuje po treningu jako forma odnowy biologicznej



PRZEBIEG MASAŻU



1. STOPY:
To jedyny masaż ograniczony czasem. Masaż powinien trwać ok. 4 minut. Masaż powoduje ulgę w bólu, niezwykle relaksuje. Masażem stóp zawsze rozpoczynamy cykl. Minimalny czas każdego masażu to 4 minuty. Po tym czasie dochodzi do kształtowania masowanej części ciała! Długość masażu jest dostosowywana indywidualnie do potrzeb każdej osoby.

2. ŁYDKI:
Masaż stosowany na łydkach eliminuje zmęczenie mięśni, kształtuje łydki.

3. UDA - ZEWNĘTRZNA STRONA:
Eliminacja tkanki tłuszczowej.

4. UDA- WEWNĘTRZNA STRONA:
Ważny masaż dla usztywnienia mięśni wewnętrznej strony uda. Masaż niezbędny i pożądany przy każdym cyklu.

5. UDA Z TYŁU:
Eliminacja tkanki tłuszczowej, wzmocnienie mięśni pośladkowych, mięśni ud, oraz kształtowanie pośladków. Długość masażu jest dostosowywana indywidualnie do potrzeb(grubość tkanki tłuszczowej i stopnia cellulitisu).

6. POŚLADKI:
Eliminacja tkanki tłuszczowej, wzmocnienie mięśni pośladkowych , kształtowanie i podniesienie pośladków.

7. BIODRA I TALIA:
Kształtowanie sylwetki.

8. PLECY:
Masaż eliminuje ból i przemęczenie mięśni. Masujemy plecy siedząc na podłodze lub klęcząc.

9. RĘCE I DŁONIE
Masaż rozpoczynamy od masowania dłoni, następnie części przedramienia i wzwyż. Powoduje zmniejszenie tkanki tłuszczowej


POZYCJE MASAŻU